torsdag, november 20, 2008

En lång och trött dag

Gud så trött jag är! Det har varit en lång och intensiv dag med lågt blodsocker och trötthet. Jag känner att det kommer bli en lång utbildning, så här ska det hålla på i två månader innan vi sätter igång och jobbar på riktigt. Jag hade inte en aning om att det var så avancerat att sitta i kundtjänst, men det är klart att man måste ju vara kompetent. Tur att det är fredag i morgon och sen helg för detta var en riktigt tuff start. I morgon måste jag dricka något under dagen och få i mig lite mer tilltugg för annars blir det inte bra. Vi gick igenom brandsäkerheten i säkert två timmar, helt sjukt vad information man fick under dagen. Jag kommer jobba 8.00 - 17.00 nu under utbildningen så jag måste gå upp klockan 6.00, fy tusan! Det är bara att bita ihop och tänka framåt mot den 25.e varje månad för det är då belöningen kommer! =)
Det är trevliga människor man har att göra med än så länge på jobbet, det är roligt. Nu ska jag göra mig redo för sängen! Natti natti!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det är bra att du jobbar i kundtjänst så förstår du hur avancerat det är :) Vi är så smarta :)

Elin sa...

Ja herregud, det är så sjukt avancerat, hade jag aldrig kunnat tro. Undra hur man kommer klara sig på alla proven och allt. :-S