torsdag, november 13, 2008

Ganska slut faktiskt

Huujaa!
Jag hade vitt på mig idag, inget svart! och det firade jag med en liten bild i köket. Ja, så roligt har jag när jag är ensam hemma :) Herregud, jag är lika blek som gräddfil ungefär, haha.

Inte nog med att jag städade i nästan tre timmar, jag gick till stan också Och var på gymmet en och en halvtimma. På stan köpte jag present till Hanna, hoppas hon blir glad. :) Sen köpte jag lite julgrejjer till toan, röda handdukar (Living från Hemtex, rekomenderas!!) och en ny duk att sätta bakom glasskivan i handfatsskåpet. Kunde inte låta bli att köpa två skitstora "diamanter" i tukost att hänga i köksfönstret, gammigt! Kan visa en bild på dem i morgon kanske. Blev ett par träningsbyxor också som inte är lika varma som de andra, sen en tråkig svart t-shirt som jag ska lämna tillbaka. Har kommit på att jag ska önska mig massa presentkort på Gina tricot, ojoj vad mycket snyggt det fanns där idag! Tyvärr måste man ju hålla lite i plånboken.

Dem ringde från Proffice idag men jag hörde inte det, de lär väl ringa i morgon igen så får vi se vad dem har på hjärtat. :)
Vet inte hur jag ska göra om jag får jobbet. Det är utbildning de första fyra veckorna och den sista utbildningsveckan åker vi till Kiruna, sen är vi nog inte hemma i Norrköping igen förrän 1,5 vecka efter. Känns ju skitdumt att ta ledigt så länge när man får nytt jobb, men vad ska man göra? De måste ju förstå att det är jul och allt. Dessutom väntar jag ju svar ifrån utbildningen och det känns också dumt om jag kommer jobba där i en månad eller så och sen säga upp mig. Ska man strunta i utbildningen då och jobba fram till nästa höst och söka igen då? Hur hade ni gjort?! Jobbet är verkligen så himla seriöst så jag är livrädd egenligen för att ta upp detta med dem, hehe. Nåväl, har ju inte fått det än så man ska väl inte tro på för mycket heller.

Jag är i alla fall helt slut nu efter två dagars träning, körde ben idag också så det känns som de snart spricker. I morgon blir det armar, axlar och rygg plus powewalk i minst 40 min som alltid. Kommer verkligen vara helt död då. Oj så långt detta inlägg blev, har inte ens skrivit något viktigt, mer än jobbet då kanske. Tjohej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jobbet, så kanske du har råd o läsa till frisör istället sen?

Elin sa...

Jag har funderat i dem banorna också. :)