lördag, november 22, 2008

Tal till nationen

Goddag Goddag! Igår kväll var vi på Louse De Geer och skrattade åt Magnus Betnér, det var riktigt roligt! Blir nog att gå på fler humorkvällar när det ges tillfälle!
Idag är jag nästan lika trött som igår. Det har verkligen varit tuffa dagar på jobbet så jag måste lista ut något sätt som håller mig piggare. Koffeintabletter och massa vatten hjälpte inte mycket. Vi sitter i en datasal nu under utbildningen, utan fönster och utan luft i princip. Det är lite av en katastrof. Jag har fått alla papper till alfa-kassan nu så äntligen kommer jag kunna skicka in dem och hoppas på att jag får arbetslöshetsersättning!
Idag är det minusgrader och skinande sol, vi ska ta och åka en sväng lite senare och ikväll blir det filmmys med kräftchips. (som vanligt tog Olle dill & gräslök som jag hatar.) Boston ligger på tvn och sover nu igen, sötnöten! <3 style="font-style: italic;">

2 kommentarer:

Anonym sa...

mys med filmmys :) hallå, tror du att vi kommer få lön den här månaden? jag är verkligen jätte nyfiken på om de dissar oss eller inte. annars får de med mig att göra.

Anonym sa...

ne, jag känner på mig att vi inte kommer få någonting alls. Jag kommer bli så förbannad då. men lönespecen måste ju komma på måndag isåfall; annar är vi körda. haha