måndag, november 17, 2008

Nu kan jag pusta ut...


I helgen har vi varit i Virserum och gratulerat Hanna en sväng. Idag var jag på den sista intervjun angående kundtjänstjobbet och jag fick det!! Så på torsdag börjar utbildningen som kommer den pågå i tre veckor. Känns väldigt skönt att jag fått ett ordentligt arbete, tack gode gud! Bland det första jag kom att tänka på var min tatuering som jag velat göra såå länge, ska boka tid i slutet av januari eller i februari. De har kanske ännu längre väntetid än så, men nu blir det äntligen av! Det kommer bli en utbyggning av älvan först med lite krims och krams så den blir större, ska även har lite färg i den. Sen har jag funderat ut en till efter det som förmodligen kommer hamna på låret, kommer bli as najs!
Har varit och tittat efter vinterjacka på stan och i princip alla är slut på stadium, intersport osv. Hittade en på Stadium i alla fall som jag ska köpa nästa vecka, den är från barnavdelningen men det ser man inte för den är i samma modell som till vuxna, hehe.
Har julpyntat vardagsrummet idag, kanske lite tidigt men man har ju inte framme julsakerna så länge så jag tänkte att det är lika att passa på. =)

Inga kommentarer: