fredag, augusti 15, 2008

De e najs


Nu börjar man bli lite less på att bo i den här renoveringen. Sovrummet, vardagsrummet och badrummet är iaf ganska så klart. Köket har Stefan och Olle börjat kakla i nu. Vi fick en ny spisfläkt också av hyresvärden, så himla snällt! Den som satt uppe var inte världens fräshaste om man säger så. Tror att köket kommer bli jättesnyggt, satte ihop matbordet och stolarna igår med. Det enda som jag eventuellt vill göra är att byta handtag på luckorna men jag har inte hittat några som jag gillar än. Idag ska jag fixa i ordning data/gästrummet sen blir det nog en sväng på stan med Monica. Boston trivs som fisken i vattnet, hans nya favoritplats är att ligga under vårt överkast.
Nu ska jag fixa i ordning här inne så vi kan sätta hit det nya skrivbordet, efter det kanske jag kan lägga in lite bilder. Vi får se!

Jag har förresten hittat Gynnings blogg, äntligen! Hon är den snyggast jag vet nästan! Hon har dock lite för stora läppar. http://gynning.blogspot.com/

Inga kommentarer: