måndag, augusti 25, 2008

Lovisa betyder kämpe

Den första bilden som kom upp när jag googlade på Lovisa var denna snygging!
Ja, idag är det min namnsdag, Lovisa, och det är löning så nu har jag fått med "feta" semesterlön...Undra minsann vad jag ska göra för dem hundralapparna? Kanske köpa knäckebröd?

Detta blir sista veckan på NL, så himla skönt! På lördag kl 12.00 ska jag träffa mina nya arbetskamrater och chefer, sen blir det lunch med dem. På kvällen ska vi ha kick off och då får Olle följa med. Ska bli roligt, gäller bara att göra ett gott intryck där på kvällen. Det är skönt att alla anställda kommer börja samtidigt för man känner sig så ensam när man kommer in ensam och ny i ett lag. Hoppas att jobbet kommer fylla mina förväntningar i alla fall. Har sökt fyra jobb nu på morgonen också, för man vet ju aldrig. Olle är i Nässjö på jour nu, men han kommer hem ikväll. I morgon ska vi jobba i Eskilstuna och det vill jag verkligen inte för jag orkar inte åka ända dit i en liten clio med tre nötter. Olle ska sätta ut bilen på annons idag, hoppas att ingen köper den för det blir så sorgligt. Men vi behöver inte bilen så mycket här...fast det kanske blir en Eos till nästa sommar, hoppas det! Då ska jag och Boston glida cab..
Nu måste jag göra mig i ordning och gå till mitt betydelsefulla arbete.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha fan vad du är positiv ; ditt betydelsefulla arbete ... haha

Elin sa...

Haha ja eller hur, det måste man ju vara..men nu har det blivit eld i baken på företaget så jag har fått lite att fundera över! :)