lördag, augusti 30, 2008

Vad är det med dessa bränder?

Igår när vi gick hem från Otten (någon gång mellan halv två och två) så började det brinna där. Så 600 människor hade fått evakueras och vänta på sina jackor en lång lång tid. Hade varit fullt pådrag såklart. Vilken jäkla tur att vi var så tråkiga och gick hem redan innan kaoset startade. Jag hade ju fått panik. Nu vill jag inte veta av några fler bränder här på ett tag!
Idag har det varit fullt ös på stan (och är det fortfarande), är ju crusing och raggare överallt, det är kul att titta på.
Kom nyss hem ifrån bion, kollade ju på Arn. Ingen film som jag direkt älskar, gillade inte ettan särskilt mycket heller. Vill bara veta om Arn kom hem till sin Cecilia och det gjorde han, sen dog han i slutet. Nu vet ni det, visst är jag snäll som berättar?
Jag började lipa i början av filmen när en idiot stack svärdet i Arns häst, sen led han så mycket att Arn var tvungen att avliva honom själv. Usch, fick nästan lite panik och ville bara hem och hålla om Boston jättehårt. Inte för att jag tror att en riddare skulle sticka ett svärd i honom men man relaterar ju till sina egna djur i sånna situationer. Usch och fy, inget får hända min Bossi något! Det ligger en djurkyrkogård vid parken här i närheten där vi bor, det är massor av blommor och små minikors, sen var det bilder på djuren. Började gråta när jag såg det också...fy tusan så sorgligt! :(
Nu är det bäst att jag busar lite med odjuret här för han anfaller mina ben hela tiden. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

de ska va Trappan! inte något fjortis otten, där släpper dom ju in tom 16 åringar.

Elin sa...

Jaså, jag är nyinflyttad så jag har inte koll på nattklubbarna men medelåldern låg inte på min nivå. Djn på det ena dansgolvet var däremot kanon. Trappan är ju ett kårhus för studenter, sånt orkar jag inte med. :)