söndag, augusti 24, 2008

Utrustning inför vintersäsongen

Ja nu är jag utrustad med en ny höstjacka. Blev något helt annat mot vad jag brukar använda, min skinnjacka dvs. Har haft skinnjackor i flera år nu så det var dags med något nytt. Det bästa med denna är att man kan ha på sig den när det regnar utan att den förstörs & att den är fodrad, smart! ;-)

Har varit och tittat lite på träningskläder idag också, man kan ju inte ha på sig samma trasor som i Virserum nu när man ska motionera i storstan, ha ha. Ska leta vidare och se om jag hittar något nästa vecka, 1 sep sätter jag igång i alla fall. Så himlans skönt! Gud så jag ska bli fit då... (hrm...)

Vi har varit på Mio också och beställt ett skoskåp i högglans-vitt. Fick presentkort på 1000kr efter soffköpet så det kom väl till pass. Det kommer hem nästa vecka.

Boston har fått sig ett rejält bad i badkaret också, han var så skitig så nu känner man knappt igen honom. Nu ska vi gå och hyra film sen blir det tacooooooos!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

elin, taaaaco heter det faktiskt :)

Elin sa...

Godast i Världen heter det! ;)