onsdag, augusti 20, 2008

Huvudvärk!


Jag har sån satans huvudvärk att jag vart tvungen att smita hem lite från jobbet. troligen är det vätskebrist som vanligt. Tog på mig brillorna i alla fall (har ju blivit gammal och fått sämre syn). Sen när jag har på mig dem så upptäcker jag hur fula dem är...har ju inte använt dem på ett bra tag. Nej, jag vill ha nya bågar. Dessa är så breda, sen vill jag ha svarta! Gina tricot släppte en skitnsygg kollektion med bågar förra hösten, pilotbågar. Det ser ut som Olles Ray Ban, fast till tjejer. Ett par sånna kanske? Eftersom jag bara behöver läsglas så vore det skoj med ett par annorlunda med. Ikväll kommer iaf Mickaela hit, helt oväntat och plötligt..fy fan. Nej jag skojjar bara, hehe. Vis ka gå på rix fm festivalen och dreggla lite på Brolle. Bäst att jag inte nämner det sista för Olle, men han vet reda att Brolle kommer 2.a efter honom..hehe.

Inga kommentarer: