söndag, augusti 17, 2008

Finputsning


Ja nu är det bara lite finputsning kvar i lägenheten, allt är i princip klart utom datarummet. Jag får inte ihop det riktigt bra. Allt känns så ihop plockat. Men vi ska köpa en ny bokhylla hit och en bäddsoffa (någongång) då blir det bättre. Tror faktiskt jag ska sätta vita långa spetsgardiner här inne också, kan bli riktigt snyggt om det blir på rätt sätt. Tiden får utvisa, just nu är mitt bankkonto tomt för vi var på stan idag. Köpte två griffeltavlor, brukar till toan, temuggar och lite kökshanddukar, Lagerhaus är farligt!
Köket har bivit jättefint efter renoveringen! I badrummet har vi byggt ett skåp under handfatet så det såg lite mer ut, riktigt fint där med.
Här kommer vi kunna bo länge, det är så stort och snyggt.
Norrköping är ju helt underbart, tänk att affärerna i stan har öppet söndagar (jag är från landet)! Vet precis vad jag ska göra på söndagar.



I morgon ska jag jobba igen, blir pirrigt i en ny stad när jag inte hittar! Får se hur det går, en ny tjej skulle gå bredvid. Det är bara det att jag har jag fruktansvärt ont bakom mina knän och det är inte lite vill jag lova. Mina åderbrock har slagit ut ordentligt nu och jag får så ont så jag nästan vill gråta ibland. åderbräck ligger på båda sidorna i släkten, mamma har opererats för det och det är ju självklart att jag ska åka ut för skiten eftersom jag får alla andra sjukdommar (då menar jag nästan alla).
hur osm helst så ska jag söka upp läkare för det börjar se illa ut. Knappt att jag vill gå i kjol och shorts. Nog om det!
Jag kommer säkert lägga upp lite bilder i veckan, orkar inte nu!
Ching chong!








Inga kommentarer: