söndag, augusti 03, 2008

Helgen

Hejsan hejsan! I helgen har vi varit i Virserum och gått på marknad. Vi gick igenom den ganska snabbt på fredags kvällen för det var så varmt! Sen fanns det ingen öltält heller. Så det enda inköpet blev en cola. Boston klarade sig jättefint hos farmor och farfar. Vi kom hem igår eftermiddag och sen dess har vi hållt på att packa och städa. Detta blir sista gången jag flyttar på ett par år. Blir fjärde gången jag flyttar på ett år nu så jag hoppas man kommer till rätta den här gången. Nästa vecka blir sista jobbveckan i Jönköping och det ska verkligen bli skönt för jag är så trött på den staden. Till nästa helg kommer Stefan och Monica hit (Olles föräldrar), det ska bli kul! Nu sitter Boston här och ser myssjuk ut så det är bäst att jag ger mig. Bilder på några prylar jag fick av mamma. :) Köpte mig en grön transparent vas idag också, bra att ha...

Inga kommentarer: