måndag, augusti 04, 2008

Trädhängare



På förmiddagen var vi i Eksjö och köpte den här klädhängaren. Ska ta bort hatthyllan och ha detta istället med ett vitt hyllplan över som hatthylla (som vi har nu). Kommer nog bli kanonfint! Trädet kom med reklamen igår och jag var tvungen att ha det på en gång. Så nu är jag nöjd! Kollade på kakel till köket också, just nu är vi mest inne på tegelformat vitt kakel. Jag vill bara börja på nu och renovera i köket. Hoppas som bara den att rören under diskhon är av plast bara, annars blir det mycket krångligare och då kanske man måste dra dit en rörmokare. Hoppas inte!
Nu ska jag käka sen ska jag iväg och jobba i det här förbannade regnet!

1 kommentar:

Allo sa...

Hej, behöver lite hjälp med att få in bilder så där snyggt som du har i rubriken. Hittar inte någonstans.Hur har du gjort.. maila mig gärna allo@tele2.se