tisdag, augusti 26, 2008

En rättelse men ändå inte?


Jag skrev lite konstigt i ett inlägg förra veckan...
"På kvällen gick alla säljare och cheferna från Tele2 ut och åt på Bishop, det var skitgott och det bjöds spklart på alkohol. Det fick bli några xide, rosévin och en orgasm sen var det dags att gå hem."


En orgasm är en mjölkdrink som innehåller mjölk, kalhua, amaretto och baileys. Så nu vet ni hur det ligger till! Förstår att det lät lite konstigt och det är inte jag som döpt drinken så.


Hur som helst!
Idag har vi varit på Stadium och inhandlat nya träningskläder som innebar byxor, linne och sportbehå. Olle fick ett par träningsbyxor i för tidig födelsedagspresent också. (Boston spydde ner mina kläder nu när vi kom hem!)
Sen bar det givetvis iväg mot gymmet med allt jobbigt som det innebar. Man är ju inte i form just nu om man säger så, men jag kommer bli för jag köpte ett helt år på gymmet.
World Class är det, tar ungefär 1 minut att gå dit så det finns inte mkt att skylla på då.
Jättetrevlig personal är det där också, kul kul!
Kommer nog bli bra det där. Nu ska jag slänga mina kläder i tvätten och sen blir det att ta en dusch!

Inga kommentarer: