måndag, augusti 18, 2008

Glad!


Idag har jag jobbat och det var faktiskr ganska kul. Var inne i en av lägenheterna som vi var och kollade på. Dem var nyinflyttade och skulle göra en beställninh av mig på onsdag. Niklas visade mig lite av Norrköping också. Så nu vet jag om lite krogar och restauranger också! Kul! Olle och jag var och tittade på world class gymmet som ligger typ 50m hemifrån. Det var jättefräscht och stort. Så där ska vi börja träna i september. Ska bli så kul för då kanske jag börjar med spinning igen, dem hade massor av roliga aktiviteter. Ojoj så skoj!
Det ligger en rockklubb 100m från oss också, och lite andra krogar och sånt, hur bra som helst. Jag är verkligen glad att vi flyttade hit! Sen luktar hela stan nytvättat av någon orsak?
Nu ska vi käka lite kvällsmat och testa nya singstar.

En bild på Boston, mig och min stora tekopp i vardagsrummet, som var lite stökigt igår kväll.


Inga kommentarer: