torsdag, augusti 28, 2008

I am a monki



Den här spetströjan köpte jag igår på Monki. Hängde undan kjolen till idag också, den var skit snygg. Men jag tror att jag hoppar över den för jag vet inte när jag ska ha den nu när det snart blir höst och allt. Bättre att satsa på ett par nya skor.


Sen vet jag inte om jag ska köpa hårfärg och bleka utväxten eller om jag ska strunta i det och gå till frisören och färga håret. Vet bara inte hur och om jag vågar framför allt. Synd att man inte kan testa och sedan få tillbaka sin gamla färg om man inte blir nöjd.
Blont är ju så svårt att få tillbaka.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag veet, jag känner också så, det är skitsvårt val tycker jag. Jag funderar på att färga det som du vet Jennifer Aniston har i friends. Det är ju rätt ljust ändå.

Elin sa...

Ja det är fint som hon har det, det ser naturligt ut. Fan att det ska bli så jobbigt om man vill bli blond. Men du vet ju att du passar skitbra i mörkt hår! =)