fredag, augusti 22, 2008

Jag älskar civilisationen!


Igår satt jag och väntade i flera timmar på att få börja jobba och sen när det väl var dags så var det en ny kille som gick bredvid. Vi förlorade säljtävlingen igår men det var kul iaf. På kvällen gick alla säljare och cheferna från Tele2 ut och åt på Bishop, det var skitgott och det bjöds spklart på alkohol. Det fick bli några xide, rosévin och en orgasm sen var det dags att gå hem. Kollade förstås på sm i fyrverkerier nere vi strömmen också. Så mäktigt! Det är ju augustifesten här nu så det är rätt så mycket ös överallt. Idag har jag varit med mamma och pappa till Söderköping på smultronstället och käkat på glassrestaurangen. Pappa tog en helt sjukglass som det rök om. Det var jättehäftigt där, väldigt bra turistmål!
Nu i eftermiddag har mamma varit och klippt sig och blev jättefin. Tror att jag ska gå till samma tjej när/om jag färgar håret. Hon tyckte jag skulle börja med lite partier med färg men jag är inte så mkt för så stora kontraster mellan hårfärgerna. Sen vill man ju fixa allt på en gång! Vi får se, just nu kommer min plånbok vara rejält tom till slutet av oktober...suck.
Vi kom precis hem från Papas Tapas, (undra hur många gånger jag sagt det ordet idag, Papas Tapas, Papas Tapas..det låter ju så bra!) har käkat stenugnsbakad italiensk pizza där, så gott och ligger precis runt hörnet!
Ikväll ska vi ner till strömmen och kolla på fyrverkerierna, det är ju dem fyra bästa som tävlar i sm nu de här dagarna.
Nästa lördag ska jag på kick off med det nya jobbet. Vi blir runt 90 pers och man fick ta med respektive så Olle blev såklart uppsatt på gästlistan.
Ska bli riktigt roligt!
I morgon kommer han förhoppningsvis hem igen, hoppas jag. Nu ska jag vila lite och kela med Boston för jag blev så mätt innan, åt upp hela pizzan utom kanterna (stolt).
Trevlig fredag på er! (Jag ångrar att jag inte flyttat till Norrköping tidigare!)

Inga kommentarer: