onsdag, augusti 06, 2008

Windows hjälp & support


Ibland blir man tokig på lilla Boston. Varje gång man sitter vid datorn så ska han vara och trycka på tangentbordet, och varje gång så trycker han bort menyraden längst ner och den där jäkla windows hjälp och support kommer upp, varje gång! Och om jag inte bryr mig om honom komer han och slickar mig i ansiktet. Ibland tror jag att det är en siames vi fått av Mia för Boston är en hejjare på att prata, herregud. :) Nu är min blogg ändrad till engelska också, även om jag valt svenska på inställningarna, konstigt! Nåväl, nu börjar jag känna av att jag varit ute i regnet två dagar med blöta skor, hoppas jag inte bli sjuk tills vi ska flytta!
I natt hade jag en "uppenbarelse" när jag sov, så nu tror jag tusan att jag ska göra det. Jag måste testa! Nu ska jag fixa i ordning allt stök här hemma ifall Yvonne kommer och visar lägenheten idag. Sen blir det att återgå till mitt underbara tacksamma...hrm...jobb. Hej på er!

Inga kommentarer: