torsdag, augusti 07, 2008

Lite torka


Jag har lite torka när det gäller inredning just nu, har fyllt hela mitt huvud med saker till flytten så det blir lite annat än heminredning här på bloggen nu.
Jag börjar bli lite stressad inför flytten, jäkla flyttstädning, så tråkigt! Det värsta är att putsa fönster, de ser inte vackra ut kan jag lova. Sen är det sammanlagt sex sidor att putsa på ett fönster för det är isolering och sånt när vi bor vid trafiken. Men Monica och Stefan hjälper nog till när dem kommer på lördag eller söndag.
Nu börjar höstkläderna smyga in i butikerna, höstkläder är alltid roligast. Jag behöver främst ett par skor och en jacka. Är så trött på min skinnjacka, så den bruna fick Hanna av mig. Den här har jag funderat på om jag ska köpa. Lite otippat, men den ser mysig ut!
Idag blir det att jobba igen, igår gick det väldigt bra. Men innan jag ska åka så måste jag plocka lite här hemma så man får lite mer packat. Jag hade inte en aning om att vi hade så mycket prylar, men mycket har jag gett bort, mamma ska få alla mina gardiner. Jag måste ju ha 3m långa i den nya lägenheten och därmed behöver jag en symaskin också. Men nu har jag gardiner till alla fönster förutom det i vardagsrummet, men där ska det vara gardinfritt. Vilket tjatigt inlägg det blev nu, men jag orkar inte tänka just nu. :)

Inga kommentarer: