tisdag, augusti 19, 2008

Suck och stön


Idag känner jag mig helt nedstämd, inte alls som igår! Men det är ju så att allt gå alltid upp och ner. Olle har åkt och jobbat så nu är jag ensam en vecka. Jag känner mig som en nykär 14-åring (hehe) när Olle ska jobba, känns som att hela världen kretsar runt honom då. Men på torsdag kommer mamma och pappa och stannar till söndag, det blir kul! Vi ska nog till Söderköping och käka på glassrestaurangen. Dem hade köpt en inflyttningspresent till oss med, undra minsann vad det kan vara! Jag har åkt spårvagn nu förresten,(intressant) det är smidigare än buss och lite roligare på något sätt. Det var en jättejobbig tjej som gick bredvid mig på jobbet idag. Man får kanske inte säga så men hon var verkligen skitjobbig, stackars Berit som ska behöva dras med henne i Jönköping sen. Niklas erbjuder mig massa med olika jobb för att jag ska vara kvar på NL. Nu idag så pratade han om innesäljare på Tele2 istället men jag vet i katten, det lär ju inte vara fast månadslön där. Ibland är man bara så där trött på sig själv både invändigt och utvändigt. Jag är väldigt less på mig själv idag. Har ingen motivation, funderar på att ta ett bad. Egentligen tror jag att jag är mest deppig för att jag har dåligt med pengar eftersom det är så himla mycket jag vill göra nu! Eller jag skyller allt på den där nya tjejen, hon förstörde min dag med allt tjat! Vet inte ens vad hon hette...Det känns nog bättre i morgon när jag vaknar. Nu har jag fått skriva av mig lite i alla fall. Jag behöver nya glasögon också, ser inget längre. Nu har jag blivit gammal, nu går det bara utför...fan också, jag som skulle hinna göra så mycket innan jag blev gammal. Äh, jag får gå och ta en bad eller nått.

Inga kommentarer: