lördag, augusti 30, 2008

Otten och Arn


Igår var vi på Otten, kom dit vid 23.30 och det var ganska tomt. Folk börjar ju inte droppa in förrän vid 00.30-tiden men det tänkte ju inte vi på eftersom allt hemma är öppet till 01.00 och här är det öppet till 03.00. Hur som helst så var det kul, och stort! Jättelyxig uteballkong också med värme, liveband och allt.
Idag började jag dagen med att tacka nej till mitt nya jobb, kändes så där kul. Hoppas verkligen att jag gör rätt nu om jag fortsätter på nl. Ska minsann ta ett snack med Niklas så jag får komma igång med det nya under nästa vecka.
På torsdag ska jag på arbetsintervju i Linköping som mediesäljare, fast kontoret ligger i Norrköping. Ska träffa Mikaela då också, ska bli skoj det!
Frukosten idag bestod av en nacho burger på Max, sen efterätt på McDonalds. Har gått et tripp på stan också och prövat hela din skos stövelsortiment. Jag har verkligen svårt för stövlar, för det första är mina vader för smala och för det andra känner jag mig som en utlänning i det. (inget ont om utlänningar men dem har en egen stil oftast och det är inte min stil)
Jag tror det får bli stövletter i år igen.
Blekte utväxten igår med så nu är jag fin i håret och osäker på om jag ska färga det mörkare, attans.

Ikväll ska vi gå och kolla på den nya Arn-filmen. Ska bli mysigt och roligt! Jag ska köpa popcorn för dem har olika kryddor att krydda dem med...jag ska ta parmesana och vitlök. Var och luktade på dem när Olle köpte billjetterna, hehe. Tror det kommer bli gott! Gud så intressant för er att veta! =)

Inga kommentarer: