lördag, september 06, 2008

Bla bla blaa..


Nu när jag pratat med Josefine om tatueringar så funderar jag på att skita i att färga håret för det kostar 1500:- och det är hälften av vad min tatuering kommer kosta. Kanske bättre att spara till den i stället. Ibland blir jag tokig på mig själv. Nu har vi i alla fall kollar på Sällskapsresan suntripp, älskar Stig Helmer! I morgon tänker jag gå på stan minsann och kika lite, finns inte så mycket annat skoj att göra på söndagar. Olle åker ju och jobbar i morgon kväll igen. Men han kommer hem på tisdag tror jag, eller måndag. Strunt samma, nu funderar jag på att gå och lägga mig i den sköna sängen. Har suttit och kollat igenom gamla bilder, hittade denna guldklimpen. Jag för 2 år sedan. ;-) (exakt 15 september 2006 kl 21.54 är bilden tagen. Det ni!
Gud vad jag känner mig tjatig i den här bloggen ibland men jag tycker det är så kul att skriva...bla bla bla blaa.

Inga kommentarer: