lördag, september 27, 2008

Härliga helg!


Igår var det kick off med jobbet, vi var på Hugos och käkade god mat sen blev det bowling. Jag var lite bättre än vad jag kom ihåg faktiskt, även om jag inte var bäst. Satt ute hela gänget i flera timmar på altanen sen så nu har jag fått feber igen. Men det var en trevlig kick off faktiskt! Idag har vi varit en sväng på stan, har köpt oss parfymer bland annat. Fantastic four var inne i Linden och uppträdde, tycker dem är bra (och snygga). Har varit en säng till hegeby och käkat på donken och hämtat tårta tills i morgon när mamma, pappa syrran och Tim kommer på besök. Monica är här nu med, hon har gått på stan hela dagen, hon är inte klok...haha. Ikvälls ka vi äta tacos, såklart. Köpte ett par nya skinnstövlar också, måste bara smörja in dem så det håller sig fina.(har fått dragkedjemani!) Nu ska jag lägga mig framför tvn. Tjo Hej!

Inga kommentarer: