lördag, september 06, 2008

Linköping


Idag har vi varit på Mio och hämtat skoskåpet som vi beställde, Olle håller på att montera ihop det nu. Sen åkte vi till Linköping och köpte Olles tavla. Var inne på Kicks och sprutade på mig lite av Diesel-parfymen, älskar den! Sen rådfrågade jag om foundation, hade helt ställt in mig på en från Kanebo men jag är för blek för dem nyanserna, hehe. Hon rekomenderade en från Clarins, tror jag ska köpa den när min nuvarande är slut för den smälte in jättefint (iofs testade vi bara på halsen). Hittade inga skor, alla är med sjuk hög klack och det vill jag inte ha när jag går bredvid Olle för då ser det så dumt ut.
Vi åkte och hälsade på Mikaela och hennes lilla chihuahua bäbis, den var hur liten som helst, helt sjukt. Jättesöt! Det första Olle sa när vi kom ut var att han ville ha en sån. Men tyvärr finns det inga möjligheter för oss att skaffa hund när våra arbetstider är som dem är. Däremot blir det en kisse till någon gång, och det är ju inte illa! :)
Det var väldigt roligt att träffa Mikaela i alla fall, kul att vi bor så nära med. Man kan ju hoppas lite på att dem flyttar till Norpan. ;-)
Nästa helg kommer Malin och Mikael hit, ska bli jättekul! Mikaela och Mikael kommer nog också på lördagen hoppas jag. Nu har jag nästan bestämt mig för att färga håret förresten, i alla fall vilken färg jag skulle vilja ha. Nu ska jag kolla på skoskåpet. Bye!

1 kommentar:

Prince sa...

Klart att vi kommer på lördag ;D ska bli så hiimlans kul. Det var jätte kul att träffa er igår, kul att vi bor nära nu så kan vi umgås lite mer. Jag kommer jätte gärna snart till Norrköping så får vi gå ut och äta eller ta en fika. säg bara till när du är ledig :) Puss