onsdag, september 17, 2008

Nej nej nej.

Åhh! Jag vill att Olle ska komma hem! Det är så tråkigt utan han! Sen känns det som jag håller på att bli sjuk också och då vill jag inte vara ensam hemma. Boston är helt tokig och håller på att attackera mig och mitt smink hela tiden, ibland kan man till och med bli arg på honom när han är som värst. Men man få tänka på att han inte kommer vara en kattunge hela sitt liv, om några år kommer han bara ligga och sova dygnet runt, och hur kul är det? Han blir alltid hyperaktiv när Olle har åkt, tror han saknar honom också. Fan nu biter han i mitt halsband, toknisse.
Det blir ingen McDonaldsintervju för mig för jag vill inte jobba i en stressig miljö, jag orkar inte det. Idag ska jag sälja, det vet jag att jag ska (?). Undra om min mobil blivit skickad än, jag fattar inte så mkt av pixmanias hemsida, helt konstig. Nu ska jag borsta gaddarna och bege mig till jobbet. Jiiiihaa!

Inga kommentarer: