tisdag, september 16, 2008

O - som i Ovanpå, Thailand!


Idag skulle en kund bokstavera sin mailadress för mig och när han kommer till O säger han, "O som i ovanpå." Varför säger man inte som i Olof t ex? Nej han säger ovanpå. =)
Jag skulle vilja resa till Thailand, det är nog det enda stället jag verkligen skulle kunan tänka mig att resa till. Jag skulle vilja se USA och L.A också men det är ju mest för att det är ett coolt ställe. Thailand handlar ju mer om kultur och sånna spännande saker. Någon gång ska det blir Thailand! Har ätit Thailändsk mat idag med Patricja på Spicy Hot, det var verkligen jättegott! Ganska stor skillnad mot kinamat förutom riset då. Det var starkt också och det är gott, tror jag kommer hamna där fler gånger!

Nu är i alla fall tisdagen avklarad på jobbet också, bara tre dagar kvar. Känns som att man börjat komma igång lite mer nu och jag trivs allt bättre! Det som jag funderar på nu är McDonalds intervjun i morgon bitti, jag glömde totalt bort att säga till chefen att jag blir sen så jag funderar på att strunta i intervjun. Ska rådfråga Olle om saken.
Har stått och diskat nu efter jobbet, det är ju så himla tråkigt så det borde vara förbjudet. Nu är det gjort i alla fall så det känns skönt.
Nu ska jag nog göra makaroner och köttbullar sen blir det mys med Boston framför tvn. Nu när inte Olle är hemma kan jag lägga mig hur tidigt jag vill, han tycker jag är så tråkig som inte är uppe så sent längre, hehe. Gud så skönt det ska bli att sova!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maten var så jäkla stark. Jag tror att jag blev förkyld efter det. Det bara rann ur näsan på mig, helt sjukt.
Du får inte byta jobb och lämna mig ensam på företaget. Vem skulle jag då snacka massa skit med? hihi. Vi ses imorn; och då ska både du och jag sälja! :D

Elin sa...

Man håller ju förkylningen borta med stark mat, det bara hettade till lite i näsan. =) Nästa gång tar jag nog något mer normalstarkt faktiskt. Jag struntar i intervjun på McDonalds för jag vill inte lukta Big Mac när jag kommer hem fårn jobbet. Sen vill jag gärna sitta ner och spela harpan på arbetet också, mycket mer avkopplande. Jag ska sälja minst 7 abb till den här månaden, har jag bestämt! Ses i morgon! =D