torsdag, september 18, 2008

Seeeg!

Oj oj så seg jag är idag, är verkligen inte på topp alltså. Ska minsann bege mig till gymmet och powerwalka minst en timme på löpbandet! Egentligen borde jag gå ute men när jag ändå köpt ett gymkort så ska jag ju ha valuta för pengarna också. Jag har en målbild framför mig och den ska vara klar till nyår, nu blir det att träna. Jag tror att jag kommer blir mer pigg också ifall jag bestämmer mig för att träna minst 3 dagar i veckan.
Det är inte så smart att sitta med tre andra tjejer i ett rum här på jobbet för det blir mycket prat kan jag lova, men det är kul.
Snart är det helg och då ska jag städa och tvätta. Blir kanske en runda på stan också. Idag på morgonen var jag och lämnade mina saker till Niklas, skönt att man är av med allt. Synd bara att jag inte kunde behålla jackan för den var så bra. Nu ska jag gå och köpa en iskall cola i automaten.=)

Inga kommentarer: