onsdag, september 03, 2008

Days go on

Idag har onsdagen gått, har inte varit den mest givande dagen direkt. Blev tvungen att tacka nej till intervjun i Linköping i morgon så jag får träffa Mikaela på lördag istället. Ska börja jobba 10.30 i morgon för det är nya som ska utbildas och jag ska börja med mitt "nya jobb". Innan dess ska jag på arbetsintervju i Pronovahuset...skulle vara så skönt att jobba där för det tar 1 min att gå. Ligger i samma byggnad som gymmet nämligen. Nåväl, upp med tuppen ska jag med andra ord. Blir nog uppstigning vid 8,30. Nu ska jag hoppa i säng och ringa till min Olle.

Olle tyckte att tjejen på bilden var lik mig när han såg henne. Kanske jag med lite mer smink, en putmunn och brunt hår då...kanske inte ska bli så mörkhårig i alla fall.. he he

2 kommentarer:

Sofia sa...

Ögonen är väldigt lika! :P

Unknown sa...

ni var faktiskt lika, tyckte hon var jävligt snygg i håret, coolt som fän. gör så elin!
Puss!