onsdag, september 24, 2008

Sjuk

Är sjuk, stannade hemma efter lunchen på jobbet. Har ont i halsen och är febrig och det är så tråkigt. Jag får inte vara sjuk på fredag för då är det Kick off med jobbet, sen kommer Olles mamma då också. Men jag lovar dig Patricja, om jag inte är dödssjuk på fredag så kommer jag! :) Nu ska jag till apoteket och köpa förkylningsprodukter. Har sån där ont i halsen att det gör ont när man sväljer. Har inte fått min lönespec än och i morgon är det löning, kommer jag inte få lön?! i så fall blir det konkurs för min del.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att det är bättre med dig. Kommer du imorn eller blir du hemma då? Jag gav ditt nummer till therese och weronika. Hoppas allt är bra!

Anonym sa...

men herre gud kvinna. konkurs? har du inte sparade pengar??? :S

Elin sa...

Haha, jo det är väl klart att man har sparat men det vore hemskt dåligt om företaget inte skulle betala ut min lön. Man vill ju ha lite extra så man slipper snåla. Men jag fick lönen som jag skulle efter ett snack med dem på mitt förra jobb. :)