måndag, september 08, 2008

Måndag, första dagen

Gud vad det är skönt att vara hemma till kl 17.00! Känns jättelyxigt! Iofs kändes det mindre lyxigt när klockan ringde 07.30 idag på morgonen, men det övervägen nästan att sluta "tidigt". Jobbet verkar helt okej (bättre än det förra!). Produkten verkar lättsåld och människorna är trevliga. Ska bli intressant att se hur pass bra man kan tjäna. Känns som det kan bli en hel del om man presterar bra men nu är jag ju inte toppsäljare direkt. Tur att man har en grundlön i alla fall. Känns ju inte som ett arbete jag vill ha en längre tid eftersom jag är trött på säljyrket men jag klarar mig utan problem till efter jul i alla fall.
Ikväll kommer Olle hem, då ska vi handla något som jag kan småäta på jobbet för jag kände i eftermiddag att det var tufft. Jag måste alltid ha lite reservenergi med mig att fylla på med under dagarna.
Nu ska jag diska, vika tvätt och sen ta en dusch. Visst är den här nakenfisen cool! Jag var såklart tvungen att maila uppfödaren, 12 000:- ville hon ha så det gäller att jag säljer bra! ;-) Qotten heter han och är 5 veckor gammal nu, är i princip gumminaken!

Inga kommentarer: