fredag, september 05, 2008

I´m so lucky lucky!

Olles sväng som kan skulle köra till Landskrona nu i helgen blev inställd så han kommer hem till mig och Boston ikväll. Gud så kul!
Jag har grundstädat gästrummet, hallen och köket idag. Ganska jobbigt! Tar vardagsrummet och sovrummet i helgen istället. Niklas har inte hört av sig på hela dagen angående min uppsägning, skönt! Han förstod väl äntligen att det inte gick att locka till sig mig något mer.
Jag fick inte jobbet på donken inne i stan, däremot skulle resaurangchefen skicka vidare mig och tre till chefen på donken i hageby. Så han sa att chansen var stor att jag fick jobba 50-75% där i så fall. Om jag får jobbet och det är bättre lön än det nya, och om jag inte skulle trivas så börjar jag där i så fall.
Jag har inte hunnit gå till komvux idag, fattar inte när jag ska hinna det eftersom jag jobbar 9-17 och det är då dem har öppet. Attans bullar!
Nåväl, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, sen ska jag åka och möta min Olle. Han har fått en frinatt nu på hotell så vi kanske tar med oss Boston och åker till sthlm någon helg. Top shop here I come!

Inga kommentarer: