onsdag, september 10, 2008

Onsdag

Nu har jag varit på det nya arbetet i tre dagar. Det är helt okej och mycket bättre än nl! Berit (gammal arbetskamrat) ringde mig och sa att Niklas sagt att jag inte alls sagt upp mig utan fått sparken för att jag hade en dålig attityd! Berit är ju ganska smart så hon förstod ju på en gång att jag knappast skulle få sparken för min attityd. Den där Niklas är inte klok! Hade hade bett en ny säljare att skicka bilder på sig själv också för att han skulle göra henne till modell. Herregud! Det är så skönt att slippa all skit där.
Vi har precis varit och handlat lite nu inför helgen, ska bli jättekul att Malin, Mikael, Mikaela och Mikael kommer. Oj vad mycket M det blev. =)
Jag har hittat ett par jeans på Sisters nu så jag ska utnyttja mitt presentkort nu sen måste jag ha nya skor. (Ja mamma, jag måste det faktiskt)

Nu ska vi ta ett bad och sen kolla på Idol. Idag är det förresten 1 år sen jag träffade Olle för första gången, tiden har gått som himla snabbt och det har hänt så mycket också, bara bra saker förstås. =)

2 kommentarer:

Prince sa...

Grattis på 1års dagen :)
Vi får hoppas att Mikael följer med på lördag. Vill ju att ni ska träffa honom.

Pusspuss

Sofia sa...

Haha, han verkar riktigt patetisk, han Niklas. Såg på ams.se att han söker massa folk ÖVERALLT nu till N.L.. Desperat? Haha..
För det var väl N.L? Aja.. Ha det! :)