måndag, september 15, 2008

Från helgen tills idag













I helgen har Malin och Mikael varit här och det var väldigt trevligt. Vi gick på stan, åt på Harrys och sen kom Mickaela så då blev det fest sen gick vi på Hugo på kvällen. Jag tyckte faktiskt att Otten var roligare men det beror på vad man känner för också. Hugo har lite mer rockmusik och Otten kör mer radiohits. Efter Hugo gick vi till McDonalds och åt, det var gott. På onsdag ska jag på intervju på donken igen, fast i Hageby.
Fick så roliga saker av Malin och Mikael också, dem är så gulliga, och det var kul att Mikaela kom också! Hoppas det blir fler sånna gånger! =)
Idag har jag jobbat igen och det var tråkigt, det som är tråkigast är att jag blir så himla trött efter lunch, kan knappt tänka klart. Om tjänsten på donken är på minst 75% funderar jag starkt på att ta det för det kanske är lite mer omväxlande och mer tempo så man inte hinner bli trött.
Vi får se, mcDonalds är ju inte värsta drömjobbet direkt.
Olle satte ut sin gitarr på blocket idag och det hörde av sig 15 stycken, tog precis bort annonsen för nu är den såld. Tycket lite synd om den för det känns fel att sälja instrument, har fått för mig att dem har känslor på något sätt.
Nu är lilla Gibson borta i alla fall.



Sen har vi kollat på mobil idag men den var så dyr i butik så vi beställde en på internet nyss.

En rosa Samsung, olåst (så jag kan byta till halebop sen om jag vill mamma). Den är jättefin i alla fall, hade inte riktigt planerat en ny men ibland ska man inte tänka så mycket. Så Olle ska få min "gamla". Nu ska jag längta efter att den kommer hem. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför sålde ni den?

Elin sa...

För att den inte har varit använd på 5-6 år. Olle spelade aldrig och hade sålt förstärkaren sedan några år tillbaka. vi har ändå en aukustiskgitarr.