söndag, september 07, 2008

Kiss my mouth-blåsa!

Charmig bild eller hur? :-) den blir dessutom enormt stor om man klickar på den för jag orkar inte göra den mindre.


Jag har så förbannat ont på insidan av min underläpp för jag har en enorm och svullen munblåsa som gör att jag inte kan äta och prata normalt (jättebra när jag börjar det nya jobbet i morgon, tack Gud!). Jag har ofta munblåsor och får dem innan jag blir sjuk så nu kommer jag antagligen bli det också inom en vecka eller så. Men det hoppas jag inte, skulle kännas illa att sjukskriva sig när man just börjat på en ny arbetsplats. Tack och lov att den inte sitter på tungan i alla fall för det gör sjukt ont. Det är så himla tråkigt väder, nu kommer det säkert vara så här till december. Det har varit så himla mörkt hela dagen också, usch jag gillar inte hösten. Det blev inget med att att gå på stan idag för jag tappade lusten på grund av vädret. Vi har istället legat i soffan hela eftermiddagen och kollat på Idol och Miami Ink. Nu har Olle åkt till Halmstad men han kommer hem i morgon. Det kommer kännas jättekonstigt att börja på ett nytt arbete i morgon, jag har ju ändå jobbat på nl sen i januari nu. Hoppas att det är trevliga arbetskamrater bara, så länge det finns trevliga människor kan man stå ut med allt!

Inga kommentarer: