onsdag, september 17, 2008

Pengar är bara papper för oss på Qall i Norrköping!


Hade en tävling idag på jobbet, den första efter lunch som sålde vann en biobilljett och det tackar man ju inte nej till så jag fick iväg två abb så nu är jag ready steady för att få ihop pengar! Behövde ju två till för att det ska gå ihop sig med grundlönen. Vill sälja minst 5 abb till den här månaden, och det ska jag klara misann. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det är så tråkigt när inte Olle är hemma. Ska inte missa Idol som igår!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Mjo, lite synd bara att såna jobb inte är nått för mig.. Eller åxå är det tur. Jag vet inte! Haha :)Är det en fast grundlön så är det ju okej.. Haha..

Anonym sa...

Hej,
Har en grym Deal på G för dig!
Där du kan tjäna extremt mycket pengar!
Maila mig för mer info.
Mr.Johansson1@gmail.com