fredag, september 19, 2008

Helg!


Ja nu är jag hemma från jobbet och det är helg. Har varit och handlat lite gott bröd och sånt inför helgen sen fick det bli en tidining också ifall in internet skulle funka (vilket det gör nu!). Har pratat med mamma en sväng i telefonen också.
Fick iväg ett sälj idag med, inte illa. Kommer bli roligt om det fortsätter så här när det är löning nästa månad. Då blir det nytt smink i alla fall, ska äntligen gå en kurs på make up store. Ska inte färga håret i alla fall för har har bestämt mig för att behålla det jag har.
Min mobil i skickad nu så den kommer i nästa vecka, kommer blir roligt med en ny sådan. Olle kommer inte hem förrän på måndag kväll, så himla segt. Hoppas att helgen kommer rulla på i alla fall, det blir mycket städ och tvätt här hemma. Patricja skulle bjude sin pojkvän på bio ikväll, lät himla mysigt tycker jag! Vill också gå på bio med Olle och min biobilljett som jag vann.
Nästa fredag är det Kick off med jobbet, kommer nog bli trevligt! Just nu är jag hungrig så jag sitter och funderar på vad jag ska välja att äta där på kvällen, det blir nog entrecote och portvinsås. Mums! Nu ska jag gå och göra pannkakor sen ska jag slappa hela kvällen. I morgon får det blir en sväng på gymmet igen. Vilket superintressant och lärorikt inlägg detta blev!
Ha det gott!

Inga kommentarer: