söndag, september 21, 2008

Jag ska gifta mig!

Eller ska och ska, jag vill! Så länge jag kan minnsas så har jag fantiserat om när det är min tur att gå till altaret med min prins. Jag är traditionell av mig så jag vill inte gifta mig borgligt, det ska vara kyrkligt och sagolikt. Skulle vilja gifta mig i ett slott eller herrgård, åka till och från kyrkan i en tjusig bil. Det behöver inte vara ett stort och pampigt bröllop, bara det är romantiskt och att alla nära och kära är med och vittnar när vi tar oss till varandra i nöd och lust. Det ska stå stora vaser med vita rosor överallt och om det är ett utomhusbröllop ska stolarna vara klädda i vitt och ha stora vita sidenrosetter. Levande musik vill jag också ha, helst en hel stråkorkester. Okej, nu börjar jag nog springa iväg här i fantasin! Men visst är det underbart att fantisera? Jag vill helst gifta mig om 3-4 år så man inte har rynkor och grå hy på bröllopsfotot, haha. Det viktigaste är att jag får viga mitt liv åt den jag älskar och att vi ska leva i nöd och lust. Jag tror på äktenskapet och evig kärlek, och om man inte gör det så är man med fel person.

Inga kommentarer: