torsdag, september 18, 2008

No internet

Sen igår eftermiddag fungerar inte internet hemma och det känns jobbigt när man ska vara ensam hemma en hel kväll. Ska ringa Tele2 (igen) på lunchen så ska vi se om vi kommer fram till en vettig lösning för jag är inte sugen på att sitta framför tvn hela helgen. Idag på morgonen kom det ett samtal från blomsterhandeln till mig. Jag har blommor som ska levereras ut! Så kul med blomsterbud! Dem kommer stå utanför dörren när jag går hem på lunch. Undra vem dem kan vara från minsann, inte så svart att gissa. =)
Igår gick jag powerwalk på gymmet, 1 mil blev det. Inte illa! Blir samma sag varje dag nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

oh shit, ska du gå en mil varje dag? hurtigt, jag vill också vara hurtig :D Men det behövs lite motion när man sitter och ringer varje dag som vi gör. :D