tisdag, september 23, 2008

A nice day!


Idag har vi ätit på Spicy hot, det var inte alls lika starkt som sist konstigt nog men gott var det! Har varit en sväng på stan också, köpte en klänning eller vad man ska kalla det, stickade strumpbyxor och ett pat stövlar som var väldigt sköna. Blev tipsad med klänningen av Patricja om det inte var för att hon hade en sån så jag visste hur den såg ut på hade jag nog inte lagt märket till det. Fick ett oväntat infall och köpte en rosa!
Sen hämtade vi ut min rosa nya mobil, den är jättefin men jag fattar inte så mycket. Samsung är ett helt annat är Sony Ericsson, men man vänjer sig nog efter ett tag. Har så sjukt ont i mitt knä, har råkat vrida det på något sätt. Fick iväg ett sälj också idag på jobbet! Nu ska jag kolla på idol och forstätta "fira" vår ett årsdag sen blir det duschen!

Inga kommentarer: