fredag, september 05, 2008

Fredag

Idag ska jag städa lägenheten grundligt. Kommer bli jobbigt för att golvlister på en halvmeter behövs torkas av och kakaelugnen också, bara det kommer ta en evighet.
Så tråkigt! Men jag vet att jag kommer gå och störa mig på allt som inte är i ordning här annars.

Sen ska jag säga upp mig från jobbet också och då kommer Niklas säga att jag är en månads uppsägningstid och då kommer jag säga, vad spelar det för roll när jag endast går på provision och inte har någon fast lön? Då kostar jag inte ens företaget något! Och då kommer diskussionen komma igång med honom och hans säljsnack som jag inte orkar med. Sen kommer han bli otrevlig och säga att jag ska komma ner på kontoret omgående och lämna mina grejjer och då kommer jag säga att jag inte har möjlighet idag utan tar det på måndag. Ungefär så kommer det vara, sen kommer han vara sur för att han inte har några säljare ute på fält för att folk säger upp sig hela tiden. Och det är inte mitt problem för jag tänker inte vara kvar där för att vara snäll!
Ojoj, det skönaste vore att skicka ett mail för det slipper jag diskutera med honom.
Kan man säga upp sog via mail eller ser det fegt ut?
En bild på mig i min etta som jag hade förra hösten i Nässjö. En hel del har förändrats sen dess. Gud så jag saknar Olle!

Inga kommentarer: