tisdag, september 30, 2008

Nu är jag ensam minsann


Idag var jag uppe med tuppen för att skjutsa Monica till tåget. Jag hatar att gå upp tidigt och jag har kommit på att jag hatar att jobba. Ärligt talat så känns det som att sitta på ett dagis för det finns så omogna människor att jag blir galen på dem. Det enda jag vill är att sitta med Patricja men istället måste jag sitta med några pojkar som inte är torra bakom öronen.

Tidigt idag for Olle till Halmstad också, så nu kommer han nog inte hem förrän på måndag. Stackars mig och Boston, pappa lämnar oss. =(
Nä men det ska nog gå bra, idag efter jobbet ska jag röja lite här hemma, tvätta och så. Sen blir det till att träna i veckan med, och på lördag utställning!
Nu måste jag äta frukost innan jag går till dagiset.
Jag är så sjukt trött, idag kommer det gå riktigt tungt!
Hoppas det kommer gå bättre att börja plugga efter jul. Allt är höstens fel, jag hatar höst! Snart blir det vinter med, skit.

Inga kommentarer: