tisdag, september 30, 2008

Fika i höstrusket

Idag har jag verkligen varit jättetrött men trots det fick jag iväg ett abb på jobbet. Sista dagen den här månaden med så nu är min lön "fullbordad". När jag läste om Patricjas snickerkaka så blev jag så himla sugen på det så efter jobbet gick vi till broadway och fikade. Är så mysigt att fika på hösten och dricka en kopp varmt och gott te! Mys mys mys!
Vi fick med oss sällskap också, i form av en ny kille på jobbet. Det blev en väldigt speciell fika och som varken jag eller Patricja trodde att det skulle bli. Det finns speciella människor om man säger så. Jag vill inte prata ont om någon, att vara speciell behöver inte vara negativt men han var lite läskig faktiskt. Haha...
Sen kom han brottar-Martin från Lets dance in också. :)
Nästa gång blir det nog Fräcka, blev lockad av blåbärspajen men då går vi nog inte i sällskap med män. Klockan är 19 nu och det är redan mörkt ute, man blir så trött av mörkret!
Nu ska jag röja upp lite här hemma sen ska jag ta ett bad och slappna av. Längtar efter sängen!
Man kanske borde käka lite middag också?

Inga kommentarer: