måndag, september 21, 2009

Printat

Efter jobbet idag åkte jag till Maxi för att handla lite livsmedel (för att det är så jobbigt att skriva mat?). Självklart kan man ju inte låta bli att gå i butikerna också när man ändå är där. Dessa tights köpte jag på H&M, och det var de sista. Ödet!Jag älskar som sagt tights, och det är ju roligt att variera sig med ett par mönstrade. Nu sitter jag och äter middag med China, idag blev det vårullar. Om ett par timmar kommer Olle hem, jag längtar som bara den!

1 kommentar:

EmelieCatrine sa...

Hallå där!

Har inga pengar på mobilen som vanligt, kunde därför inte skicka svar på ditt sms igår. Hur är det med dig? KUUUUUL ATT DU HAR KÖPT DOM DÄR LEGGINGSEN DÅ (!) Har letat efter dom överallt, men inte hittat dom. Fuskis!! :-)

Maten blev jättegod föressten, tack så mycket för tipset! :-) Hur har det gått och jobbat i helgen då?

Kramar till dig gumman!