söndag, september 27, 2009

Oh Happy day

Idag är det höstsädning som gäller här hemma. Skönt att få rensa lite och göra lägenheten fräsch och ren. Ordning och reda är A och O.
Igår kollade vi på alla tråkiga tv-program på tvn, inklusive Bingolotto. Olle sa att vi var som två pensionärer. Jag gick och la mig kl 22.30 dessutom, det var skönt. Sen ringde Fredrik ett par gånger. De var påväg ut på krogen, synd att de inte hörde av sig lite tidigare. För det hade ju varit kul. Jag är inte så impulsiv när det gäller sånt där, utan vill planera. Hur som helst så lär det ju komma fler helger, även om det är bristvara på dem. Jag ska aldrig mer dricka rom och cola igen, det var inte gott.
Måste till Gina också lämna en tröja också, eller så gör jag det i morgon.
Nu ska jag fortsätta plocka lite här. Hoppas ni får en mysig söndag! Puss & Kram :)

Inga kommentarer: