torsdag, september 17, 2009

Gäsp!

Oj så seg jag är idag, inte så konstigt kanske med tanke på att jag jobbade länge igår och att det var fullt upp hela tiden. Känns rätt tungt att jobba lika länge idag och veta vad man har att vänta sig när man kommer dit. Får tänka på att jag är ledig i morgon.

Mitt paket från Ellos har kommit nu, jag la till 20 :- för att få expressleverans och nu kommer jag inte kunna hämta ut det ändå. Jag beställde i Olles namn för att han hade en bättre rabatt än mig och de vill ju ha legg när man hämtar ut det. Tusan, jag vill ju ha skorna nu!
Han har ett gammalt legg här hemma, undra om jag kan ta med det, fick ju smset till min telefon. Men det kanske verkar misstänksamt. Om jag nöjt mig med 40% rabatt hade jag kunnat hämta ut paketet själv. Jag ska försöka hämta ut det i morgon, kan ju inte få mer än ett nej. I-landsproblem!

....nähä nu verkar det som att Ellos bara skickat "gratis prylarna" man fick på köpet när man beställde, och att skorna levereras 10 oktober. Vad är det för sätt?! Så nu ligger något på posten som jag inte ens vill ha och betalat 20 kr extra för så de levererades snabbare. Så det är fyra veckor kvar innan skorna kommer, vilket skämt!

4 kommentarer:

Mickaela sa...

Haha.. ooh, det måste jag också kika på :P

ja visst, det är bara o samla på sig lite disk och komma hit me att :P hoho. Diska är en utav de värsta sakerna som finns.. blä :/
Puss

Ulrika sa...

Så skoj att du ska bli frisör! Du kan få träna på mitt barr =)

Mickaela sa...

Ja dom är jätte coola :D

Jo, gravida har ju extra mycket blod i kroppen nu, och det orsakar ju järnbrist. min barnmorska tipsade om ett järntillskott som heter Niferex. SÅ jag var och köpte det.. hoppas man slipper mer näsblod nu då :P

pöss

Mickaela sa...

Juste ja.. Grattis till att du kom in på frisörskolan :D fasiken så kul.