söndag, september 13, 2009

Do you want to know my secret?


God kväll!
Nu har mamma och pappa åkt hem efter en trevlig dag med god mat. Gjorde en jättegod kycklinggryta som absolut kommer stå på middagsbordet fler gånger!

Tidigare i veckan skrev jag ju att jag hade en liten hemlis. Och nu tänkte jag berätta för er vad det är för hemlighet jag burit på!
Först sökte jag, sen blev jag kallad till intervju, och nu har jag blivit antagen till frisörakademin!! Det känns helt otroligt, jag får tårar i ögonen och pirr i magen när jag tänker på det! Jag ska bli frisör! Den 13 janueri börjar jag, Wooohoooooooo!! Det känns så bra och det känns så rätt, det känns underbart att satsa på något som jag verkligen vill bli! Studierna kommer bli allt annat än tråkiga!

3 kommentarer:

EmelieCatrine sa...

SÅÅÅÅÅ HIMLA ROLIGT FÖR DIG ELIN! :-) GRATTIS ÄN EN GÅNG!

STORA KRAMAR EMELIE

Emma - foto sa...

sv; Tack så jätte mkt, Kul att höra =)

mikaela sa...

Svar: skorna är från nelly.com:)