tisdag, september 01, 2009

September

Nu är det september, usch. Jag vill ha mer sommar! Fast det ska ju bli 25 grader varmt idag, det kan ju knappast räknas som höst. Jag jobbar hela dagen, så tyvärr får jag inte njuta av vädret.
Den här veckan händer inte allt för mycket och det är ganska skönt. Jag känner bara för att vara hemma och ta det lugnt, gå och plocka och fixa lite i lägenheten och så.

På torsdag ska jag iväg och fika med Emelie, det ska blir väldans trevligt må jag säga! Så det ser jag fram emot. Nu ska jag äta klart min frukost, sen ska China få sin medicin.
Vet inte riktigt vad bilden har med detta att göra..men den var ju som den är. Det är från Lindö när vi firade midsommar. Trevlig tisdag!

2 kommentarer:

EmelieCatrine sa...

Snygg imitation av Kissie va? Haha, var bara tvungen ;-)
Jasså, firade du midsommar i Lindö? Vart i Lindö? Är uppvuxen där!

Tack för orden och länkningen på din sida, vad go du är! :-)

maja sa...

sv: visst gör den!