torsdag, september 03, 2009

Hallå där!


Jag är på jakt efter en rutig oversize skjorta. Har sett flera i butik men de har varit i fel färg. Jakten går vidare!

Annars har jag varit med Emelie ikväll på Fräcka fröken, det var första gånger jag träffade henne. Hon var en riktigt rar och go tjej tycker jag, så jag hoppas vi ses fler gånger. Kanske redan i helgen. Alltid kul att träffa nya människor tycker jag!
I morgon är det sista arbetsdagen, den här veckan har varit tuff. Men snart är den slut och det är helt, skönt! Har inget planerat i helgen så jag tar den som det kommer.
Åhh, min "mellanslagstangent" reagerar inte ibland, får nog be Olle kolla över det där. Jobbigt att kontrollera hela tiden om det blir mellanslag eller inte. I-landsproblem!
Nu ska jag sova, god natt raringar!

1 kommentar:

EmelieCatrine sa...

TACK FÖR IKVÄLL! Hade jättetrevligt. Du är en gullig tjej du Elin :) Självklart får vi ses snart igen, förhoppningsvis redan på lördag då?

Lycka till på jobbet i morgon!

Massa kramar