torsdag, september 24, 2009

Ledig!

Gud så skönt, nu är jag ledig ända till måndag! Har ju jobbat intensiva dagar förra veckan och denna, så det är jag värd. Ska ordna till lite här hemma, sen ska vi in till stan en snabbis. Jag ska hämta ut mitt paket som äntligen kommit från H&M, spännande!
Ska även lämna tillbaka de snygga stövletterna jag köpte i fredags. Nog för att de är väldigt fina, men jag kommer nog inte använda dem så mycket. Det känns onödigt att lägga ut 1000 kr på något man bara använder vid enstaka tillfällen.

1 kommentar:

Sofie sa...

Så sant, så sant :)
Haha, varför skulle du låta pervers? Komplimanger eller uppskattning är ju något som förekommer alldeles för lite tycker jag :) Så jag tackar hjärtligt!
Jag mår skitbra faktiskt, har gjort det i flera veckor faktiskt och det är så underbart! Förutom mitt kära sockerberoende som sätter mig på pottan ibland, menmen. Jag försöker skapa ett normalt förhållande nu, där man inte är beroende, utan faktiskt njuter när man äter... haha. Så är det med det :)
Hur mår du själv? Skönt att vara ledig, jag är ledig i helgen och två helger därefter, pga att jag byter turlista. Lyckas alltid få bra övergångar, haha. Vad har du hittat på idag? Kramkram :)