lördag, september 26, 2009

STCC

Nu är vi hemma igen efter en dag på Mantorp. Det mest intressanta som hände var att prins Carl-Philip körde på sin konkurent, såg precis att det stod om det högst upp på aftonbladet.se. Det var så himla kallt och blåste en hel del. Jag och Olle satt under filtar och hade det mysigt. Jag somnade till och med, hehe. Nä speedway är bättre än STCC och övrig racing. Det var mysigt att kolla med älsklingen!
Nu är vi iaf jättetrötta och jag har ont i magen efter den äckliga maten på McDonalds. Jag gillar inte hamburgare alls, men Olle ville så gärna äta där. Vi har köpt hem litr cider och annat gott men just nu känner jag mig totalt slut.
Tyvärr blev det inte riktigt som jag tänkt mig heller....
Åh, hoppas att jag får svar från banken på måndag. Det är så jobbigt att gå och vänta på om jag får lån till utbildningen eller inte.

Inga kommentarer: