fredag, september 11, 2009

Kvällens outfit

Idag hämtade jag ju ett paket ifrån H&M och där i låg den här fina tunikan som jag velat ha ända sen i våras, den är så fin! Den är puderrosa men ser nästan vit ut på bilden. Jag och volanger ni vet, det är grejjer det.
Dessutom hade jag 25% rabatt Och 50 kr rabatt, så det var en bra affär!

Vi kom hem från Black Lion för en stund sedan där vi har ätit väldigt god mat! Jag var klädd så här då. Nu ska vi snart kolla på Idol och sen får vi se vad vi gör, ifall vi ev går till Världens bar eller liknande. Nu ska jag nog ta mig lite chips!

1 kommentar:

EmelieCatrine sa...

Härligt, hos dig nästa gång ;-)

Men vad kuuuuul att det gick bra på intervjun, det får du berätta om! Kanske kan ta en fika hos dig på söndag eller något? Vad tror du om det?

Hade ni trevligt ikväll?

KRAAAAAAM